O Nás

Jsme mladá firma, která se soustředí na moderované uživatelské testování. Z postřehů při tvorbě webů v Kurzoru, jsme pochopili, že tato služba na českém webu chybí, a to zejména v případě nabídky pro malé a střední firmy. Celé testování garantuje Honza Malý, který má 14-ti leté zkušenosti z oboru.

Jak to začalo

Během práce v naší webdesignové firmě Kurzor jsme byli svědky mnoha případů, kdy se do přípravy webů nainvestovalo příliš mnoho tisíc korun a nakonec dílo nefungovalo podle očekávání. Na trhu neexistovalo adekvátní řešení, které by těmto případům předcházelo. Setkali jsme se pouze s agenturami, které nabízely drahá řešení pro velké korporace, a proto jsme přišli s projektem Testujem.cz.

V současné době pracujeme na tom, aby si firmy uvědomovaly důležitost moderovaného uživatelského testování. Mít web, který správně pochopí cílový uživatel, je velmi cenná konkurenční výhoda. 

V Kurzoru se snažíme dávat naším klientům něco navíc. Proto Děláme pro ně uživatelské testování, přestože to není na našem trhu rozšířené, ale je to cenná konkurenční výhoda.

 

Stojí za námi výsledky

Výsledky uživatelského testování mi poskytly přínosný pohled na vlastní web, následný redesign je kvalitně odvednou prací. Úpravy a rozšíření intranetu pro mne znamenají především vítané usnadnění administrativy, které je funkční a mohu se na něj spolehnout.

Petr BajerEurocompanies
Další reference

Členové našeho týmu

  • Petr Gogolín

    Petr vystudoval strategické řízení firem na BIBS. Už od střední školy se čile věnuje prodeji, získal cenné zkušenosti pod vedením jedné z nejvýznamějších českých podnikatelek. V Kurzoru je zodpovědný za strategické analýzy, které pomáhají našim klientům dosahovat nadprůměrné výsledky.

    Pokud zrovna nesedí v kanceláři, tak náruživě běhá v lesích okolo Brna, věnuje se poradenství zdravého životního stylu nebo nasává informace z knih od historických velikánů.

  • Honza Malý

    Honza vystudoval elektrotechnickou fakultu VUT Brno, na akademické půdě působil poté čtyři roky. Je spoluautorem řady mezinárodních publikací. V Kurzoru se stará o návrhy uživatelského rozhraní, použitelnost webu a o správný směr vývoje. Osobně řídí a je zodpovědný za výsledky uživatelského testování od roku 2010.

    Jako programátor a kodér weby vytváří od roku 2000. Za tu dobu zjistil, jak důležitá je role uživatele a cíle podnikání. V soukromí nadšený obdivovatel dopravních systémů, příležitostný turista a vděčný host dobrých restaurací.

Proč testovat s námi

  • Specializujeme se na testování webů a aplikací malých a středních firem, protože se sami k nim řadíme.
  • Z uživatelského testování dostanete přesné a srozumitelné návody.
  • Záleží nám na kvalitně odvedené práci. Proto jsme vytvořili velkou databázi testerů (cca 500 uživatelů), která nám dává možnost vybrat správné reprezentanty Vašeho webu.
  • Máte-li velmi specifickou skupinu uživatelů, nalezneme testery i z externích zdrojů
  • Pracujeme se skutečnými výsledky, které získáme z uživatelského testování a ne s domněnkami odborníka
  • Nalezneme chyby, které jiným způsobem testování nezjistíte. To, co uživatelé řeknou je k nezaplacení a žádnými jinými metodami tyto informace nezískáte.
  • Testování řídí specialista v oboru, který se sám dříve vývoji webů aktivně věnoval. Proto má velmi blízko jak k hledání problémů, tak k jejich řešení.

 

Cenu přizpůsobujeme k testování webů malých a středních firem Není potřeba provádět drahá uživatelská testování, jako pro firmy Samsung nebo Nokia. Za naši cenu získáte stejně kvalitní testování.Obecnější:

  • S uživatelským testováním budete před konkurencí.
  • Říkáme svým klientům, že by měli začít testovat už od začátku tvorby webu. Předcházíte tím chybám a nákladům, které by mohli nastat bez poznání chování vašich uživatelů na webu.
  • Pomůžeme Vám rozpoznat chování uživatelů na Vašem webu.
  • Pomůžeme Vám zvednout počet úspěšné uzavřených obchodů přes web
  • S námi zabráníte neustále se vznikajícím problémům například ve špatně odeslaných formulářích, v nejednoznačnosti pojmů, které používáte na webu atd.
  • Vzroste pochopení vašeho webu a to výrazně hraje ve prospěch vašeho vztahu vy-klient.
  • Zlepší se uživatelská zkušenost uživatele s vaší firmou. Bude to mít dopad na pozitivní vnímání vaší firmy uživatelem.

Kontaktujte nás


Petr Gogolín

tel.: +420 776 346 943

e-mail: gogolin@kurzor.net

Na základě uvedených údajů Vás budu kontaktovat a probereme vhodný postup práce vzhledem ke stavu Vašich webových stránek.

Mám zájem o testování
* - povinný údaj